Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.
Створіть проєкт у програмі Скретч
ВИКОНАЙ НАСТУПНІ КРОКИ:
1. Пригадай правила роботи за комп’ютером.
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Відкрий Скретч онлайн.
Завдання. За допомогою клавіш переміщуйте краба, щоб він з'їв
рибку. Спробуйте нагодувати краба якомога поживніше за 30 секунд! Зіграти в демонстраційну версію.
1. Створіть краба і нехай він переміщується за натисненням клавіш зі
стрілками.
Коли краб досягає краю екрану, нехай з'являється з
протилежного боку.
Додайте тло, щоб було цікавіше!
2. Додайте до своєї гри рибку, нехай вона з'являється у випадковому місці екрану, щоразу як краб її з'їсть. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
3. Додайте змінну, яка збільшується щоразу, як краб їсть рибку. Виведіть рахунок на
екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
4. Додайте таймер, який починає відлік із 30 секунд і зменшується щосекунди. Виводьте
значення таймера на екран. Коли таймер сягне нуля, завершіть гру.
5. При натисненні пробіла перезапустіть гру: таймер, рахунок та ігровий сценарій.
6. Збережи файл під іменем Голодний краб у власній структурі папок.
Немає коментарів:
Дописати коментар