Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.

 Створіть проєкт у програмі Скретч

ВИКОНАЙ НАСТУПНІ КРОКИ:
 1. Пригадай правила роботи за комп’ютером. 


 ПРАКТИЧНА РОБОТА 

 Відкрий Скретч онлайн

 Завдання. За допомогою клавіш переміщуйте краба, щоб він з'їв рибку. Спробуйте нагодувати краба якомога поживніше за 30 секунд! Зіграти в демонстраційну версію. 


 1. Створіть краба і нехай він переміщується за натисненням клавіш зі стрілками. 
Коли краб досягає краю екрану, нехай з'являється з протилежного боку. 
Додайте тло, щоб було цікавіше! 


2. Додайте до своєї гри рибку, нехай вона з'являється у випадковому місці екрану, щоразу як краб її з'їсть. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


3. Додайте змінну, яка збільшується щоразу, як краб їсть рибку. Виведіть рахунок на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

   

4. Додайте таймер, який починає відлік із 30 секунд і зменшується щосекунди. Виводьте значення таймера на екран. Коли таймер сягне нуля, завершіть гру.








5. При натисненні пробіла перезапустіть гру: таймер, рахунок та ігровий сценарій. 


6. Збережи файл під іменем Голодний краб у власній структурі папок.


Немає коментарів:

Дописати коментар